Call Me Maybe
Sweet Owner



Diaries Owner Linkies



Hello peeps ! welcome to superb blog :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


B E S T F R I E N D ♥





Hey guys ! Sorry la semalam aku tak dapat nak updatesssss blog. Nak tahu sebab apa, sebab adik aku yang macam tuttttttt tu bawa sim broadband aku pergi Endau. Bikin wa panas betul budak tu. Dah la semalam balik pukul 2 pagi. Kacau aku nak tidur la budak ni. Skip !

Kalau nak cari kawan baik memang susah. Kalau cari kawan biasa pula memang senang. Orang pernah cakap dekat aku ' walaupun kita ada 1000 kawan sekali pun, cuma seorang sahaja yang faham kita'. Aku percaya pepatah tu. Cuba korang bayangkan mashmallow dekat dalam balang tu, kalau kita makan satu persatu' ada tak kawan - kawan dia tolong ? Agak - agak korang boleh jawab tak ?

Sekarang baru aku tahu siapa BESTFRIEND sebenar aku. Dia bukan sama kaum dengan aku tapi dia cina. Dalam banyak - banyak kawan aku kenal, cuma dia seorang sahaja banyak tolong aku. Dia sahaja yang faham aku macam mana walaupun aku ni gedik - gedik sikit. Dia pernah cakap dekat aku kalau kita kawan dengan dia berapa tahun sekali pun, dia akan cari kita bila dia susah. Bila dia senang dia akan tinggalkan kita macam besi buruk. Masa tu baru aku sedar betapa susahnya nak cari seorang kawan.




Cuma Dia seorang sahaja boleh buat aku ketawa dan gembira bila aku tengah rasa sedih. Aku tak kisah kalau aku nak berkawan. Janji kawan. Tapi ada sesetengah tu suka memilih kawan. Contohnya :

一 : Dari segi paras rupa. 
二 : Dari segi pemakaian. 
三 : Dari segi harta.
四 : Dari segi popular atau tak.

 Korang ingat kalau pilih kawan ni boleh bahagia ke ? Dia boleh ke tolong kau masa kau tengah susah or sedih ? Dia boleh ke buat ketawa setiap hari ? Cuba korang fikir dari situ. Tak salah kalau nak memilih kawan tapi korang kena la pandai tengok. So, I hope korang happy bersama bestfriend korang.



Kawan yang baik akan selalu disamping kita apabila kita berada dalam kesedihan.

Labels: ,