Call Me Maybe
Sweet Owner



Diaries Owner Linkies



Hello peeps ! welcome to superb blog :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Nothing







Hey guys ! Yesterday I change my template. Satu malam godek blogskins. Akhirnya jumpa blogskin ni. Blogskin ni simple gila plus ringan. Bukan nak perasan tapi orang yang buat blogskin ni mesti kreatif gila.
Siapa yang nak blogskin macam ni boleh pergi Rainy Martini blogskin. Rasanya dia bukan orang Melayu, Cina, Indian or Indonesia but dia orang Filipine kot. Sepatah haram pun saya tak tahu apa dia tulis. HaHaHa

Skip !

Hari ni pergi sekolah macam sekejap sangat. Macam tak rasa sekolah pun. Maybe asyik sibuk buat kerja seni je kot. Fyi, kerja khusus seni saya hampir siap. Just tinggal nak design - designkan muka depan. Pecah kepala otak wa memikir. Last - last search Mr. Google. 

So, tadi dekat sekolah ada budak tu tegur kita. Ala, musuh kita yang kita cakap hari tu. Tak tahu hari ni datang angin apa tiba - tiba nak tegur. Sebelum ni tak ada pulak macam tu ! Ni mesti ada makna *_____* So be careful Shafiqah. Ada udang disebalik maggi.

Sepatutnya hari ni saya ada mencanting batik, tapi saya agak malas nak pergi. Lagi pun penat sangat - sangat. Saya sendiri pun tak tahu kenapa saya asyik penat, sampaikan Syafiq bagi gelaran Sleeping Beauty Of The World. Jahatkan dia ? Tapi saya tak kisah, asalkan dia bahagia. Tadi pun dia belikan saya nasi ayam. Macam tahu - tahu je yang saya teringin sangat nak makan nasi ayam. Thanks Sayang.

Okay guys, that's all for today. Kalau taip panjang - panjang karang ada orang tu bosan. So sampai disini sahaja, okay ? Bye. Peace(Y)

Labels: , , , ,