Call Me Maybe
Sweet Owner



Diaries Owner Linkies



Hello peeps ! welcome to superb blog :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Happy Birthday & Happy One Year Eight Month Anniversary




True love stories should never have a happy ending, because true love stories never end.


Shafiqaaaaaaah ! I'm back. Who miss me ? Please put your hand's up. *joke* Mulai hari ini aku sudah boleh meng - update blog yang omel - omel ni setiap hari. Ya Allah, aku rindu gila dengan blog. Macam - macam aku nak luahkan. Dari hari guru sampai birthday Syafiq. Banyak benda yang aku planning. Memang seronok sangat. Aku planning semua ni pun sebab tahun depan aku nak pindah Pasir Gudang. So, tahun ni aku nak buat kenangan terindah dengan semua orang. Termasuk orang yang paling aku sayang, Syafiq. 

Happy Birthday To You, Syafiq :

Selamat Hari Jadi Yang Ke - 17 Tahun, Syafiq. Macam mana dengan hari ni ? Best tak kena baling tepung plus telur dengan kawan - kawan awak ? Mesti awak seronok gilakan. Saya minta maaf sebab tak dapat sambut hari jadi awak besar - besaran tapi ini yang mampu saya buat. Saya buat semua untuk buat awak gembira. Kalau boleh saya nak tengok awak ketawa tiap - tiap hari. Saya harap sangat saya mampu buat semua tu. 

Happy One Year Eight Month Anniversary, Sayang :

Selamat Ulang Tahun Sayang. Semalam hari jadi awak hari anniversary kita. Seronoknya ! Hari ni kita tak dapat sambut anniversary kita sebab kita sambut awal. Best tak dapat keluar dengan saya. Awak sakit hati tak keluar dengan saya. Saya harap tak ! Once again terima kasih kerana menyayangi saya hingga ke hari ini. Macam tak percaya kita boleh couple begitu lama. Saya bersyukur sangat sebab dapat menyayangi awak. Bersyukur sangat - sangat - sangat - sangat - sangat. Thanks for everything. I Love You So Much plus Forever.

This is for you, Syafiq :


Image from WeHeartIt[dot]com

Byeee !

 

Labels: , , ,