Call Me Maybe
Sweet Owner



Diaries Owner Linkies



Hello peeps ! welcome to superb blog :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Random Giveaway by Yana


Photobucket

Hai readers ! Buat kali ketiga aku join giveaway by Yana. Syarat pun senang sangat. Tidak perlu tag orang. Kadang - kadang tu bila aku sudah tag orang tapi orang itu buat tak tahu. Sungguh menyakitkan. Sebenarnya tarikh tutupnya esok. So, sementara belum pukul 12.00 AM, lebih baik aku cuba. Mudah - mudahan aku boleh menang. Doakan aku , okay !

Syarat Umum:


Terbuka kepada followers blog A Tangled Tale of Fairytale ini. Tidak kira lelaki atau perempuan.

Wajib mempunyai blog, bergelar blogger.

Tak perlu tag kawan-kawan untuk join, cukup sekadar promote aje.

Pemenang akan dipilih secara random.

Senangkan ? Sesiapa yang berminat boleh singgah di blog ini sebelum 31 May 2012. Cepat ! Cepat ! Jangan lepaskan peluang yang ada ini. Hadiahnya belum diumumkan lagi. Lebih ramai yang join, lebih banyaklah hadiahnya. Hadiah untuk top referral pun ada. 

Bukti aku mengikut syarat :









Sekian.

Labels: