Call Me Maybe
Sweet Owner



Diaries Owner Linkies



Hello peeps ! welcome to superb blog :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Happy Birthday !




Hey pretties !

Today I'm gonna post about my friend birthday. Sepatutnya esok hari jadi dia. Tapi aku nak orang yang pertama wish dekat dia ( ̄(エ) ̄) 

Now, aku nak cerita tentang dia dekat kamu semua. *tolongsediakanpopcorkdengantisu* Okay, aku mula kenal dengan Pei Ting ni sejak aku form 3. Waktu tu aku baru pindah Mersing. So, kita orang memang tak berapa rapat, Cuma kenal gitu - gitu. Masa aku mula - mula kenal dia memang rasa ganjal gilaヾ(^^ゞ) Aku ingat dia jenis memilih kawan. Rupa nya tidak sama sekali. Orangnya happy go lucky. Kadang - kadang tu mengada - ngada. Tapi jujur aku cakap dia memang cantik. Kalau nak dibandingkan dekat sekolah aku, dia yang paling cantik. Ramai yang nak kawan dengan dia. 

Then, masuk form 4 aku satu kelas dengan dia. Masa tu aku malu - malu kucing sikit. Al - maklum la aku ni pemalu orangnya. *mulaperasan* So, aku tak tegur sangat budak kelas pandai. Lepas dah lama sikit, baru aku dengan dia rapat. Rasa macam adik beradik. First time aku dapat kawan macam dia (・_・”)/\(・_・”) Masa hari jadi aku tahun lepas, dia dengan Yee Lu yang planning buat surprise party. Tak silap aku, aku pernah post. Kalau nak gambar tu balik sorry to say la. Lagi pun computer aku baru lepas format. So, semua gambar and muzik tak ada. Aku tak tahu nak cari dekat mana. 

So, tahun ni aku dengan kawan - kawan kelas aku nak buat surprise party dekat sekolah. Maknanya esok la. Kita orang dah prepare macam - macam. Hadiah and cake. Tapi malangnya aku tak dapat sambut denga dia orang sebab aku ada bengkel teknik menjawab akaun. So, aku cuma mampu bagi hadiah dan ucapan. Aku harap sangat dia sukakan hadiah aku.

To Pei Ting ; this is for you :
There is a gift that gold cannot buy
A blessing that's rare and true
That's the gift of a wonderful person coming into my life
Like I have in you! Happy Birthday!