Call Me Maybe
Sweet Owner



Diaries Owner Linkies



Hello peeps ! welcome to superb blog :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Segmen : Follower Pilihan Aisyah Humaira'




Holaa readers ! Hari ini aku join 2 segmen dalam satu hari. Tajuk pun berkaitan dengan follower. Lagi pun aku mahu memperbanyakkan follower aku. Aku jeles bila ber - blogwalking, follower mereka sudah beribu - ribu. Tapi aku baru 70++.

So, tadi aku cuba buka Mr. Google, then aku search segmen yang berkaitan dengan follower. Akhirnya aku terjumpa segmen ini. Aku harap Aisyah Humaira' memilih blog aku sebagai follower pilihannya.

Kalau sesiapa yang berminat, boleh click disini

Bukti aku mengikut syarat :



Sekian.


Labels: