Call Me Maybe
Sweet Owner



Diaries Owner Linkies



Hello peeps ! welcome to superb blog :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Segmen : My BFF







Haloo readers ! Today I 'm join another segmen. Tapi segmen kali ini special sikit. Segmen ini berkaitan dengan BFF. Akhirnya ada juga segmen seperti ini. Selama ini aku asyik ternanti - nanti dengan segmen seperti ini. 

Okay, aku malas nak taip panjang - panjang. So, sesiapa yang berminat boleh terus click disini.


Sebelum aku post gambar aku bersama dengan BFF aku, aku mahu bagi tahu yang aku sayang sangat dengan mereka. Tahun ini merupakan tahun terakhir kami bersama. Selepas ini aku akan berpindah. Mungkin tidak dapat berjumpa dengan mereka lagi.
B E S T F R I E N D F O R E V E R

5M Girls

1 MALAYSIA

5M FOREVER MINE
Mangsa Tag Aku :
Miss Z Berceloteh
Sekian !

Labels: