Call Me Maybe
Sweet Owner



Diaries Owner Linkies



Hello peeps ! welcome to superb blog :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Segmen : Pencarian Blogger Follower Bawah 500







 

Haloo readers ! Hari ini aku join satu segment yang sangat menarik. Kalau nak tahu tengok saja gambar di atas. Aku malas nak cakap panjang - panjang :3 Nanti ada orang tu bosan. Skip ! 

Aku rasa memang bagus segmen ini diadakan. Lagi pun follower aku baru 72 orang. Sikit kan ? Tapi ia tidak mematahkan semangat aku untuk terus berblogging :D Aku harap selepas aku men - join segmen ini, follower aku boleh bertambah (^.^) Dan aku berterima kasih kepada Miss Z kerana menganjurkan segmen ini. Aku suka sangat (>.<)

Kalau kamu berminat, kamu boleh terus click disini.
Follower Shafiqah Syika : 72 Followers 
Ini bukti aku mengikut syarat :


Ini pula bukti aku punyai followers bawah 500 :


Sekian.


Labels: