Call Me Maybe
Sweet Owner



Diaries Owner Linkies



Hello peeps ! welcome to superb blog :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Tolong Jujur !







Hey guys ! I'm back again (*.*) Mungkin mulai hari ini aku akan post 2 kali sehari. Aku terlalu bosan sejak cuti sekolah ini. Ibu dan ayah aku sering bekerja. Tak ada masa untuk bercuti (-.-) Kadang - kadang aku rasa cemburu sangat bila tengok kawan - kawan aku dapat bercuti bersama keluarga mereka (^o^) Aku harap aku dapat bercuti bersama keluarga aku. 

Okay, stop about it. Now aku mahu cerita tentang lain. Ini ada kena - mengena dengan para blogger (>.<) First sekali aku mahu minta maaf kalau aku update ini menyinggung perasaan kalian. Tapi aku harus luahkan juga ^( '.' )^

Well, sejak akhir - akhir ini aku sering kemaruk dengan giveaway and contest. Aku join semua itu bukan kerana aku mahu hadiah or popular. Aku cuma mahu menambahkan follower aku. Itu sahaja (=^.^=) Jujur aku cakap aku suka sangat ber - blogwalking. Bila aku ber - blogwalking aku akan follow orang itu. Aku takkan tinggalkan komen dan kata done follow you. Hope you follow back. Kalau aku kata begitu pasti aku akan buat. Bukan setakat cakap sahaja. 

Aku bukan kata kepada semua tapi ada sesetengah itu cakap sahaja. Tapi tidak buat. Mestilah kita rasa sakit hati. Bila kita sudah follow dia, tapi dia tidak follow back kita balik. Lepas tu comment dekat post kita ' Done Follow You '. Wahal, dia tidak buat pun apa yang dia cakap.

Aku rasa frust sangat bila ada follower seperti itu. Dia sudah join segmen itu. Tapi tidak mengikut syaratnya. Memang betul dia suruh kita ber - blogwalking tapi jangan lah nak menipu bagai sampai cakap Done Follow You. Cukup sekadar berkata " Singgah sana or Terjah Blog ini " . Tidak payah berkata yang kau sudah follow dia tapi sebenarnya tidak.

Aku harap sangat tak ada follower seperti ini. Kalau aku betul - betul sudah follow. Aku pasti akan comment. Kalau tidak percaya boleh tengok dekat profile aku.
Shafiqah Syika
Just click dekat nama aku. Kalau kamu ada yang follow aku tapi aku tidak follow. Sila mention nama awak dekat kotak comment saya. Aku pasti follow back kamu. Jangan risau. Aku *cough* orangnya *cough* jujur *cough* Kalau tidak percaya aku pun tidak kisah. Aku tidak memaksa.

Okay, that's all for today. Penat jari - jemari aku menekan keyboard. Insya - ALLAH esok aku akan update lagi. Bye xoxoxoxo.

Labels: , ,