Call Me Maybe
Sweet Owner



Diaries Owner Linkies



Hello peeps ! welcome to superb blog :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Contest Sweet Smile by Yaya & Dija



Hayy bloggers !

Akhirnya aku ada masa juga untuk berblogging *jogetoppagangnamstyle* Selama ini aku sibuk menghabiskan holiday aku dengan twitter & facebook. Blog, ditinggalkan sementara. *senyumkambing* Lagi pun sekarang ini aku telah bebas dari Sijil Pelajaran Malaysia 2012 *yippyyyyy* Rasa lega sangat bila aku sudah tamat persekolahan. Tapi aku rasa sedih sangat bila tak dapat jumpa kawan - kawan aku lagi. Hmmmm, rasa nak menangis pun ada bila semua sudah berpisah. *pinjambahu* 

Okayy skip. Aku tak nak post benda yang sedih - sedih sebenarnya. Hari ini mood aku baik and happy sangat (^.^) So, awak - awak - awak semua nampak tk banner dekat atas itu (?) Cantiikkan. Nampak macam sedapkan dia punya kek. *hehehe* Dengan ini, aku dengan sukacitanya ingin menyertai contest ini dengan hati terbuka dan gembira.
Click banner jika berminat. Kalau tk berminat click juga kayy.
 Sweet & Smile


Gambar ini aku tanya kawan - kawan aku. Kebanyakkannya mereka suruh aku pilih gambar ini. Fyi, aku memang tk suka bergambar tapi disebabkan contest ini telah menarik perhatian aku. Thanks kayy. Aku tahu manisnya kurang ada tapi senyumnya adakan. *perahsantan* Syafiq cakap gambar ini boleh buat dia cair. Tapi aku tk tahu kalau sponsor - sponsor ini boleh cair bila tengok gambar aku. Apa - apa pun aku join contest ini hanya suka - suka. Tak ada paksa memaksa kayy. And one more thing, sesiapa yang terbaca entry, awak telah menjadi mangsa tag saya. So wish me luck kayy. Love you.

xoxo : S