Call Me Maybe
Sweet Owner



Diaries Owner Linkies



Hello peeps ! welcome to superb blog :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Always Love You, Aiman Hazim o(^.^)o




To Aiman Hazim,

Malam ini saya rasa kebosanan sangat sangat. Saya tk tahu nak buat apa sekarang ini, so saya cari idea untuk jawab soalan awak. Awak pernah tanya saya "APA ISTIMEWANYA AWAK DALAM DIRI SAYA" Now, saya akan terangkan semuanyaaaa sekali. Saya malu nak cakap depan awak sebabnya nanti otak saya akan blur then tk tahu nak cakap apa. So , saya guna kn blog untuk luahkan. Hope awk tk kisah ea sayang ? HEHEHE :P

-----------------------------------------------

  • Awak kekasih hati saya :)
  • Awak ambil berat pasal saya
  • Awak seorang yang baik plus nakal
  • Awak selalu dekat hati saya walaupun kita berjauhan. 
  • Awak selalu cakap awak setia dengan saya and saya percayakan awak
  • Awak selalu cakap I LOVE YOU & I MISS YOU tanpa rasa bosan
  • Awak sangat degil ... Sama macam saya kn ?
  • Awak suka merajuk dengan saya , then awak hukum saya bila merajuk awak hilang
  • Awak suka buat kerja gila gila sampaikan saya pun boleh mati putus asa. 
  • Awak buat saya bahagia bila kita bersama
  • Awak buat something special yang tk pernah saya jangka
  • Awak mencintai saya seadanyaaa.
  • Awak selalu hadir dalam setiap mimpi saya
  • Awak buat saya rasa selesa dengan cara awak
  • Awak ajar saya erti kesabaran
  • Awak terima kekurangan saya
  • Awak selalu buat saya tersenyum and tergelak bila baca text awak
  • Awak suka buat saya malu malu
  • Awak suka bila saya over excited bila nampak sesuatu
  • Awak banyak korban kn masa tidur awak semata mata nak OTP dengan saya. 
  • Awak selalu ejek saya bila saya tertypo
  • Awak buat hidup saya tenang
  • Awak selalu ada bersama saya bila saya stress and sedih
  • Awak selalu bagi semangat dekat saya 
  • Awak sudi dengar masalah saya yang annoying gila gila
  • Awak suka buli saya bila saya balik rumah saya
  • Awak selalu tegur saya untuk kebaikan saya dengan awak
  • Awak jaga saya dengan baik
  • Awak seorang yang sempurna bagi saya
  • Saya nak jadi milik awak and awak jadi milik saya selamanyaaaa

Sebenarnya, saya sayang awak tanpa sebab. Rasa sayang saya terhadap awak hadir tanpa saya sedar. Saya nak awak tahu saya cintakan awak seikhlas hati saya. Saya tk pernah rasa sayang macam ini dekat lelaki lain. SUMPAH ! Saya nk awak seorang yang ada dalam hati saya. Bukan orang lain. Saya harap cinta awak terhadap saya tk akan pernah hilang kayy. Saya sentiasa cinta dan sayang kn awak , Nur Aiman Hazim.




Sincerely your love : Shafiqah Syika