Call Me Maybe
Sweet Owner



Diaries Owner Linkies



Hello peeps ! welcome to superb blog :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


L.E.S.B.O



Selamat petang bloggie,

Hari ini one day Sha spent time dengan someone. Who it is ? She very special for me. Sha tk pernah jumpa kawan macam dia. Dia comel. Dia gila. Dia bengong. Dia sengal. Dia baik. Dia lawa. Semua pada diri dia Sha suka. Sha bukan nk kata Sha jatuh hati dekat dia tapi Sha terlalu sayangkan dia. 

Sha mula kenal dia masa Sha masuk college Astin. Waktu itu kami cuma tegur tegur biasa. Alaaaa, masa itu tk satu kepala lagi. Then, bila dh lama lama Sha baru tahu dia ini memang sporting gila babeng. Apa yang Sha suka buat, dia pun suka kayy. Itu yang buat Sha sayangkan dia. 

Now, dia ada dekat sebelah Sha. Sibuk dengan handphone sambil layan lagu dekat lappy. Hari ini memang indah buat Sha. Segala sedih dalam hati hilang bila dapat jumpa dia. Dia kawan perempuan pertama yang Sha sayang. Before this Sha tk pernah macam ini. 

Selalunyaa Sha pendam perasaan Sha kayy. Sha susah nak luahkan. Bila dia hadir hidup Sha, Sha rasa lain gila. Dia kawan pertama Sha akan setia and jaga dia. Orang macam dia memang susah nak cari. Dia pun sendiri cakap dengan Sha, bila dia dengan Sha dia jadi lain. Sha terharu sangat bila dia cakap macam itu. Rasa macam nak menangis pun ada kayy. 

Dia ada cakap nanti masuk Sem 2 jangan lupa dia. Tk Yaya, aku tk akan pernah lupa kauu. Kau kawan udunia akhirat aku. Aku sentiasa ada untuk kau. Aku dh anggap kau lebih daripada kawan. Aku anggap kau macam adik aku, kakak aku & macam couple pun ada. Sampaikn BF kita masing masing pun jealous. HAHAHA XD XD

Malas nak cerita panjang - panjang, nanti kalau Sha ada masa Sha ada update lagi kayy. Kalau nak tahu siapa dia, pergi laaa tengok bawah ;

--------------------------------------




I LOVE YOU SO MUCH NUR HIDAYAH ! AND I DO LOVE YOU FOR A THOUSAND TIME.